سخنرانی های دکتر انوشه ( روابط دختران و پسران )
آیا شما نیز دکتر انوشه را می شناسید؟ آیا تکه هایی از کلیپ های صوتی و یا تصویری ایشان را در گوشی ها دیده اید؟ این کلیپ ها که حداکثر در قطعه های ۵ دقیقه ای منتشر شده بود مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به سرعت آقای انوشه را معروف ساخت!   

این سخنرانی به شما کمک میکند طرف مقابل را به خوبی شناخته و ارتباط بهتری ایجاد کنید 

این مجموعه شامل ۵۰۰ دقیقه نکات ریز یک زندگی هست زندگی که اگر شما با بی تجربگی آغاز کنید با مشکلات زیادی بخورد خواهید کرد
http://zibashop.netforoosh.com/product/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B4%D9%87-%28%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%29-21.html




لاغری در ده دقیقه

دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟
آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟
آيا هيچ وقتي براي ورزش كردن نداريد؟
چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟
جديدترين محصول دنياي لاغري .. تابستان 2013
فقط ده دقيقه در روز
ما به شما راز بزرگ لاغري را معرفي مي كنيم.
ما راه حلي براي شما داريم. فقط ده دقيقه زمان...
هر شخصي در طول روز حداقل ده دقيقه وقت دارد.
بهترين ، آسان ترين و سريعترين روش براي
از دست دادن چربيهاي اضافي
سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!





دوران بارداری

توجه : مطالب زیر از سایت های مختلف گرد آوری شده است و صرفا جهت جستجو گر اتوماتیک سایت نمایش داده میشود در صورتی که مطلب غیر اخلاقی یا خلاف قوانین کشور مشاهده نمودید لطفا از طریق این صفحه به ما اطلاع دهید
توجه : مالک این سایت و خود این سایت هیچگونه ارتباطی با مطالب جستجو شده از سایت های مختلف ندارد و هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد تمام مطالب این سایت به صورت خودکار و با استفاده از ربات های جستجوگر مانند گوگل در این سایت درج میشوند
توجه : این سایت در ساماندهی سایت های اینترنتی ثبت شده است و آدرس و مشخصات حاصب آن در آن موجود است
توجه: این سایت یک سایت جستجوگر مطالب است و مطالب به صورت خودکار از وبسایت های فارسی بازنشر میشوند.
توجه: این سایت به صورت اتوماتیک کلمات رکیک و غیر اخلاقی و محصولات غیر مجاز را فیلتر میکند ولی اگر برنامه نتواند آنها را فیلتر کند آنهارا نمایش نمیدهد از این رو از شما پوزش میطلبیم




دوران بارداری
منبع: Persian-star.org

یکی از مهم ترین وظایف خانم ها در طی دوران بارداری حفظ سلامتی خود و جنین شان ، با داشتن تغذیه سالم در این دوران می باشد . انتخاب های صحیح در تغذیه بارداری به بهبود رشد و تکامل جنین کمک می کند . بر خلاف تصور خیلی از افراد که فکر می کنند در دوران بارداری باید انرژی فراوانی دریافت کنند ، دریافت کالری شما باید روزانه به طور متوسط 300 کالری بیش از آنچه که قبل از بارداری مصرف می کردید ، باشد . هر چند که ممکن است در ماه های اول بارداری حالت تهوع و استفراغ برای شما مشکلاتی ایجاد کند ، سعی کنید رژیم متعادلی داشته باشید و ویتامین های مورد نیاز دوران بارداری را دریافت نمایید .



:: توصیه های تغذیه ای در دوران بارداری


- برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز ، انواع متنوعی از غذا ها را مصرف کنید . مصرف روزانه 6 تا 11 واحد نان و غلات ، 2 تا 4 واحد میوه ، 4 واحد یا بیشتر سبزیجات ، 4 واحد لبنیات و 3 واحد از منابع پروتئینی ( گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی ، تخم مرغ یا مغز دانه ها ) توصیه می گردد . میزان کمی از چربی ها و شیرینی ها را دریافت نمایید .


 


* غذا های با فیبر بالا مانند برنج ، ماکارونی ، غلات و نان های سبوس دار و نیز میوه ها و سبزیجات را انتخاب نمایید .


* مطمئن شوید ویتامین ها و املاح کافی را از رژیم روزانه خود دریافت می کنید . به منظور اطمینان از دریافت ویتامین ها و املاح کافی ، هر روز مکمل ویتامین های مورد نیاز دوران بارداری را دریافت نمایید .


* در دوران بارداری بطور روزانه 1000 تا 1300 میلی گرم کلسیم از رژیم خود دریافت نمایید . به این منظور روزانه حداقل 4 واحد لبنیات و غذا های غنی از کلسیم بخورید . بهترین منابع کلسیم لبنیات مثل شیر ، ماست ، پنیر ، کشک و قره قوروت و نیز غذا های دریایی است .


سایر منابع کلسیم شامل : سبزیجات برگ سبز ، کشمش ، بادام ، پسته ، بادام زمینی و گردو است .


* برای اطمینان از دریافت 27 میلی گرم آهن در روز ، حداقل روزانه 3 واحد از غذا های غنی از آهن را مصرف کنید .


غذا های غنی از آهن عبارتند از : گوشت قرمز ، ماهی ، مرغ ، زرده تخم مرغ ، سبزی های دارای برگ سبز تیره مثل اسفناج تازه و جعفری ، حبوبات مثل عدس و لوبیا ، دانه های روغنی ، خشکبار مثل انواع برگه ، برگه آلو و هلو و زرد آلو ، توت خشک ، انجیر خشک و کشمش .


* زنان باردار روزانه 70 میلی گرم ویتامین C نیاز دارند . بنابراین حداقل یکی از منابع خوب ویتامین C را در روز مصرف کنید . ویتامین C در سبزیجات و میوه های تازه و بیشتر در مرکبات ( پرتقال ، گریپ فروت ، انواع لیمو و نارنگی ) ، کیوی ، انواع توت ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، هندوانه ، طالبی ، توت فرنگی ، سیب زمینی و سبزیجات برگ سبز مثل کلم بروکلی موجود است .


* روزانه حداقل یکی از منابع خوب اسید فولیک را دریافت نمایید .


منابع غنی از اسید فولیک عبارتند از : مخمر ( ماء الشعیر ) ، حبوبات پخته ( مانند انواع لوبیا و نخود )، سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج پخته ، گوشت گوساله ، جوانه گندم خام ، کاهو ، آب پرتقال، کلم ، زرده تخم مرغ و موز .


هر خانم باردار روزانه حداقل به 0/4 میلی گرم اسید فولیک نیاز دارد تا از بروز نقص لوله عصبی در جنین ( اسپینا بیفیدا ) پیشگیری کند .


* روزانه حداقل یکی از منابع خوب ویتامین A را دریافت نمایید .


منابع غنی از ویتامین A عبارتند از : جگر ، هویج ، کدو حلوایی ، طالبی ، زردآلو ، آب کدو ، شلغم ، چغندر ، کلم بروکلی ، گریپ فروت ، اسفناج و سایر سبزیجات سبز تیره و برگی شکل ، شیر ، زرده تخم مرغ .



البته در مورد مصرف جگر و آب هویج که دارای مقدار زیادی ویتامین A هستند ، حتما با پزشک خود مشورت کنید ، زیرا دریافت اضافی ویتامین A ( بیش از 1000 واحد بین المللی در روز ) ممکن است با ناهنجاری های جنینی در ارتباط باشد .




© 2014 salamatsite.ir
فان3| یک اشاره| جراحی پلاستیک بینی| دانلود با لینک مستقیم| موبایل| آی آر بکس| سلامت سایت| مکالمه زبان| فان3| دیکشنری| درمان افسردگی| مایا| هاست و دومین| نمایش لحظه ای قیت های روز| فروشگاه اینترنتی|