سخنرانی های دکتر انوشه ( روابط دختران و پسران )
آیا شما نیز دکتر انوشه را می شناسید؟ آیا تکه هایی از کلیپ های صوتی و یا تصویری ایشان را در گوشی ها دیده اید؟ این کلیپ ها که حداکثر در قطعه های ۵ دقیقه ای منتشر شده بود مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به سرعت آقای انوشه را معروف ساخت!   

این سخنرانی به شما کمک میکند طرف مقابل را به خوبی شناخته و ارتباط بهتری ایجاد کنید 

این مجموعه شامل ۵۰۰ دقیقه نکات ریز یک زندگی هست زندگی که اگر شما با بی تجربگی آغاز کنید با مشکلات زیادی بخورد خواهید کرد
http://zibashop.netforoosh.com/product/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B4%D9%87-%28%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%29-21.html




لاغری در ده دقیقه

دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟
آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟
آيا هيچ وقتي براي ورزش كردن نداريد؟
چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟
جديدترين محصول دنياي لاغري .. تابستان 2013
فقط ده دقيقه در روز
ما به شما راز بزرگ لاغري را معرفي مي كنيم.
ما راه حلي براي شما داريم. فقط ده دقيقه زمان...
هر شخصي در طول روز حداقل ده دقيقه وقت دارد.
بهترين ، آسان ترين و سريعترين روش براي
از دست دادن چربيهاي اضافي
سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!





میان وعده‌هایی که از ولع غذایی افراد جلوگیری می‌کند

توجه : مطالب زیر از سایت های مختلف گرد آوری شده است و صرفا جهت جستجو گر اتوماتیک سایت نمایش داده میشود در صورتی که مطلب غیر اخلاقی یا خلاف قوانین کشور مشاهده نمودید لطفا از طریق این صفحه به ما اطلاع دهید
توجه : مالک این سایت و خود این سایت هیچگونه ارتباطی با مطالب جستجو شده از سایت های مختلف ندارد و هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد تمام مطالب این سایت به صورت خودکار و با استفاده از ربات های جستجوگر مانند گوگل در این سایت درج میشوند
توجه : این سایت در ساماندهی سایت های اینترنتی ثبت شده است و آدرس و مشخصات حاصب آن در آن موجود است
توجه: این سایت یک سایت جستجوگر مطالب است و مطالب به صورت خودکار از وبسایت های فارسی بازنشر میشوند.
توجه: این سایت به صورت اتوماتیک کلمات رکیک و غیر اخلاقی و محصولات غیر مجاز را فیلتر میکند ولی اگر برنامه نتواند آنها را فیلتر کند آنهارا نمایش نمیدهد از این رو از شما پوزش میطلبیم


سلامت نیوز: رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت، با بیان اینکه «مصرف میان وعده‌ها از ولع غذایی افراد جلوگیری می‌کند»، گفت:«افزایش تعداد وعده‌های غذایی با حجم کم در افراد چاق مانع از پرخوری آنها می‌شود.»

دکتر ضیاءالدین مظهری در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز درباره لزوم مصرف میان وعده‌ها و نقش آن در کاهش یا افزایش وزن، اظهار داشت:« مصرف میان وعده‌ها هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان توصیه می‌شود، مصرف میان وعده‌ها برای کودکان از این جهت اهمیت دارد که گلوکوژن بدن آنها به اندازه‌ای نیست که بتواند به مدت طولانی گلوکز مورد نیاز بدن آنها را تامین کند و به همین دلیل کودکان دچار افت قند شده و و این افت قند باعث کاهش تمرکز و کاهش یادگیری آنها می‌شود.»

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد:«‌«به علت نیاز بیشتر کودکان در زمان رشد به مواد مغذی و به علت کوچک بودن معده آنها، گنجاندن میان وعده ها در کنار سه وعده غذای اصلی آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است و مصرف صبحانه در کودکان نباید فراموش شود و از نخودچی و دانه‌ها و مغزها و ساندویچ‌های خانگی و تخم مرغ و کوکوها همراه با سبزیجات و میوه‌جات می‌توان به عنوان میان وعده‌ها آنها استفاده کرد.»

دکتر مظهری گفت:«افت قند در کودکان موجب عصبی شدن آنها می‌شود و واجب است که ما آنها را به خوردن میان وعده‌های سالم عادت دهیم تا به سمت خوردن هله و هوله‌ها نروند و استفاده از موادی مثل کنجد و گندم بو داده و برنجک منبع خوبی از انرژی به خصوص در فصل زمستان برای کودکان محسوب می‌شود.»

وی در مورد مصرف میان وعده‌ها در بزرگسالان تصریح کرد:« مصرف میان وعده‌ها در کنار سه وعده غذای اصلی آنها توصیه می‌شود و مصرف صبحانه نقش بسیار مهمی دارد چرا که صبحانه مانند ماشین بدن عمل می‌کند که تاثیر بسزایی در اشتهای افراد برای وعده‌های بعدی دارد و مصرف یک میان وعده مناسب می‌تواند از خستگی زودرس آنها جلوگیری کرده و موجب تمرکز آنها بر کارهایشان می‌شود.»

دکتر مظهری تاکید کرد:«استفاده از شیرینی، شکلات، چیپس و پفک به عنوان میان وعده به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و بهتر است که از ساندویچ های خانگی به عنوان میان وعده استفاده کنند و حتما میوه و سبزیجات را در کنار این مواد غذایی مصرف کنند که در توانایی فکری و قدرت بدنی افراد نقش مهمی دارد.»

وی افزود:«مصرف میان وعده‌ها به علت طولانی شدن زمان وعده‌های غذای اصلی، از ولع غذایی افراد جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که غذا را به سرعت مصرف نکنند چرا که با سرعت غذا خوردن موجب بیشتر غذا خوردن افراد می‌شود، حدود20 تا 25 دقیقه طول می‌کشد تا پیام غذا خوردن به مغز برسد و در این مدت فرد با احساس گرسنگی زیاد، مقدار زیادی موادغذایی مصرف می‌کند و این منجر به بروز چاقی در فرد می‌شود.»

این استاد دانشگاه با بیان اینکه « مصرف میان وعده‌ها برای افراد چاق بسیار ضروری است»، گفت:«این افراد عادت به پرخوری دارند و اگر این افراد تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش دهند و از حجم آن بکاهند و در واقع همان حجم سه وعده اصلی غذایی خود را به چند وعده تقسیم کنند از پرخوری آنها جلوگیری می‌شود و حتی در زمانی که رژیم غذایی دارند، مصرف میان وعده‌ها مانع از احساس گرسنگی در آنها می‌شود.»

مظهری خاطر نشان کرد:« در افرادی که اندام متناسبی دارند، مصرف میان وعده‌ها از انباشتگی چربی در بدن آنها جلوگیری می‌کند.»



© 2014 salamatsite.ir
فان3| یک اشاره| جراحی پلاستیک بینی| دانلود با لینک مستقیم| موبایل| آی آر بکس| سلامت سایت| مکالمه زبان| فان3| دیکشنری| درمان افسردگی| مایا| هاست و دومین| نمایش لحظه ای قیت های روز| فروشگاه اینترنتی|